A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját.
A világ legrégebbi, ma is működő autómárkája új logóval erősít rá személyiségére, karakterére. Ezzel ismét új fejezet kezdődik a márka életében.
2021. február 25-én a PEUGEOT bemutatta új logóját: egy fenséges oroszlánfejet ábrázoló címerpajzsot.
A PEUGEOT-nak 1850 óta mindezidáig 10 logója volt, melyek fő motívuma a kezdetektől fogva a márka oroszlánja. Ma mutatkozik be a tizenegyedik változat, amely minden eddiginél karakteresebb, minőségibb, elegánsabb. Megalkotója a PEUGEOT Design Lab, azaz a PEUGEOT Global Brand Design központi csapata.
A jelenlegi logó 2010 óta használatos, időszerű megújulása méltó módon koronázza meg a márka feljebb pozícionálásának évek óta tartó folyamatát.
Az elmúlt 10 év során a PEUGEOT teljes modellskálája megújult, ezt követi most, a fejlődéssel tökéletes összhangban, a logó megújulása.
A csillagok együttállása is adott ehhez a változáshoz: 2021 elején az új PEUGEOT 308 érkezésével indul az új modellkínálat bevezetése, hamarosan elindul a márka új honlapja, nemrégiben pedig megszületett a STELLANTIS csoport.
A PEUGEOT halad a korral, sőt egy lépéssel mindig a kor előtt jár: megjósolja a közeljövő új trendjeit, új közlekedési megoldásoknak nyit utat.
A PEUGEOT történelme során számtalan forradalomnak volt már részese: ipari és technológiai forradalomnak, politikai és társadalmi változásoknak, digitális átalakulásnak, legutóbb pedig a környezetvédelmi kihívások teremtette új helyzetnek. Az alternatív meghajtási megoldások, a károsanyag-kibocsátástól mentes autózás, a fenntartható jövő a márka stratégiájának kiemelt pontjai.
Ez a PEUGEOT öröksége.
Egy ösztönös és erős márka, akárcsak emblémája, az oroszlán.
A PEUGEOT egy igazi időtlen márka, mely hidat alkot a tegnap és a holnap között.
Az elmúlt 10 év során a márka hihetetlen munkával a teljes modellkínálatot megújította, egyben magasabb minőségi szintre emelte. Az eredmény nem is maradt el: a sikert két “International Van of the Year” cím (2019-ben a Partner, 2021-ben pedig a PEUGEOT e-Expert) és három “Car Of The Year” díj (2014-ben a PEUGEOT 308, 2017-ben a PEUGEOT 3008, 2020-ban pedig a PEUGEOT 208) fémjelzi. Ezen felül pedig érkeznek az elektromos meghajtások a teljes modellskálán, a személygépkocsiknál éppúgy, mint a haszongépjárműveknél.
A termékek minőségének és értékének folyamatos emelkedése a márka arculatának változásában csúcsosodik ki.
Új betűtípus fejezi ki mindazt, amit a PEUGEOT a múltban alkotott, amit a jelenben alkot és amit a jövőben alkotni fog.
Az új logó azt az oroszlánt ábrázolja, amely a kezdetektől fogva megszemélyesíti a márkát.
A PEUGEOT örök értékeit hordozza és emeli büszkén a magasba.
Ez a logó a jövőnek készült.
Pontosan ez az új, pajzs alakú címer rendeltetése: egyedi, időtlen, univerzális és kultúrákon átívelő. A címerpajzs mindig és mindenhol hordozója jelképeit ábrázolja, mintegy azonosítja őt.
Megkülönböztető jelzés, a valahová tartozás, az azonosulás szimbóluma.
A presztízs, a biztonság, az időtállóság, a vérvonal szinonimája. Az új logóval és az új grafikai univerzummal a PEUGEOT összeköti történelmet a hipermodernitás korával.
Az új címerpajzs a PEUGEOT számára új világok meghódítását is jelenti, a nemzetközi márkává való válás felgyorsítását, a francia stílus és szakértelem, tágabb értelemben pedig a francia életmód szélesebb körű megismertetését.
A PEUGEOT nem egyszerűen új fejezetet nyit történetében: új korszak kezdődik.
Az új korszak az ügyfelek számára új vállalásként jelenik meg: legyen minőségi az az idő, amit a márkával töltenek.
A PEUGEOT új személyiségének megtapasztalása két kalandot jelent egyszerre:
Először is a jelen teljes körű megélését.
Felgyorsult világban élünk, az „idő” az egyik legritkább, legbecsesebb kincsünk lett.
Ebben a világban a PEUGEOT azt kínálja mindenkinek, hogy mindent kihoz a jelenből, és segít megélni, amit csak a jelen kínálhat.
Másodszor pedig a minőség teljes horizonton való megtapasztalását.
Az autók, a márkakereskedések, a butiktermékek, a weboldalak, a kommunikációs eszközök, a magyarázó szimbólumok…, megannyi érintkezési pont a márka és az ügyfél között, amelyek mind egységes, koherens és átfogó rendszerbe szerveződnek.
A weboldal a jövőben átalakul, az egyszerű, hatékony, intuitív, látványos, dinamikus és „business oriented” felület a legújabb elvárásoknak megfelelően könnyíti meg a keresett modellel kapcsolatos információszerzést, konfigurálást, az autó kiválasztását.
A PEUGEOT-val online együtt töltött idő nemcsak hasznos és hatékony, de egyúttal kellemes és minőségi is.
A márkakereskedés pedig a személyes tapasztalat még érzékletesebb, még látványosabb, még informatívabb helyszínévé válik. A cél az, hogy az ügyfél konkrétan megélje, szinte a bőrén érezze az elektromos átállást, új közlekedési megoldásokkal, új technológiákkal találkozzon.
A PEUGEOT-val személyesen eltöltött idő a jövőt mutatja meg, ily módon kiemelkedően minőségi.
Így egészítik ki egymást a márkakereskedések és a márka honlapja, és így válik értékessé a PEUGEOT-val együtt töltött idő.
A PEUGEOT 10 év után újra nemzetközi imázskampányt indít, THE LIONS OF OUR TIME címmel
Az optimista hangvételű nemzetközi kommunikációs kampány a PEUGEOT meglévő ügyfeleihez szól – és azokhoz is, akik még nem azok. A márka új, univerzális dimenziót ragad meg: az időt. Ezért emeli ki a kampányban „korunk oroszlánjait”, minden korból, minden kultúrából és minden földrészről. „Korunk oroszlánjai” nem a pénzt vagy a hatalmat hajszolják, sokkal inkább a minőségi időt szeretnék megteremteni maguknak.
A LIONS OF OUR TIME kampánnyal a PEUGEOT világszerte arra invitálja a fogyasztókat, hogy vegyék vissza a kontrollt legértékesebb kincsük, az idejük felett. Tegyék idejüket minőségivé, gazdagabbá, tartalmasabbá. Innovatív, prémium megoldásokat nyújtó tömeggyártó márkaként a PEUGEOT olyan pillanatokkal, percekkel, órákkal ajándékozza meg az embert, amelyek nem maradnak meg a rutinok szintjén – teljék ez az idő online, az autóban vagy a márkakereskedésben.
A PEUGEOT univerzuma ugyanakkor nem korlátozódik a márkakereskedésekre vagy a honlapra: a márka új, egyszerű, vonzó és kiváló minőségű lifestyle termékkínálattal is jelentkezik: ruházati termékek, bőráruk, kiegészítők, elektronikai cikkek, konyhai eszközök, papíráru, csomagolás, makettek is szerepelnek a palettán – a teljes PEUGEOT univerzum a márka új arculatába öltözik.
Az új logó olyan ökoszisztémát szimbolizál, amely nem csupán az arculati elemekre szorítkozik. A változás jóval mélyebb ennél: új attitűdöt, új öntudatot, új életstílust jelent.
A PEUGEOT célja az, hogy mai és holnapi ügyfelei olyan márkával találkozzanak, amely maximálisan megfelel az elvárásaiknak.